30 dagen geld-terug-garantie

Wij hebben vertrouwen in de kwaliteit van onze Kijimea®-producten en onze klantenservice. Daarom bieden we een 30 dagen geld-terug-garantie als u niet tevreden bent met onze service. Zo kunt u zonder risico kopen.
Wat houdt de “niet tevreden, geld terug”-garantie in voor mijn aankoop?

1

Heb je een Kijimea-product in onze webshop gekocht en ben je helaas niet tevreden met onze service? Als dit je eerste aankoop is, kun je deze binnen 30 dagen zonder problemen retourneren. Vraag hiervoor eenvoudig een terugbetaling aan via ons retourportaal. Na ontvangst van je retourzending storten we het aankoopbedrag terug (onder aftrek van de retourkosten).
Hoe vraag ik een terugbetaling aan onder de tevredenheidsgarantie?

1

U kunt uw restitutieverzoek indienen via ons retourportaal.

2

Nadat we uw verzoek om restitutie onder garantie hebben beoordeeld, sturen we u per e-mail een retourlabel.

3

Stuur uw product naar ons terug, met name de verpakking en alle blisters, ook als deze leeg zijn.

4

Zodra we uw retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd of deze compleet is, zullen we de terugbetaling regelen. Houd er rekening mee dat de retourverzendkosten in mindering worden gebracht op het terugbetalingsbedrag.
Wat zijn de voorwaarden van de 30 dagen geld-terug-garantie?

1

U kunt alleen binnen 30 dagen na aankoop gebruikmaken van de geld-terug-garantie.

2

Om hiervan gebruik te kunnen maken, moet het product worden geretourneerd met alle meegeleverde blisters (ook al zijn deze al leeg).

3

De tevredenheidsgarantie kan slechts één keer per product worden geclaimd. Deze garantie geldt alleen voor producten gekocht via onze online winkel kijimea.be

4

Indien u een product meerdere malen heeft besteld, kan de “niet tevreden of geld terug”-garantie slechts voor één pakket worden ingeroepen.
Portail de retour