alt=""

Verzending en levering


alt=""

Betaling


alt=""

Bestellen


alt=""

Retourzendingen


alt=""

Algemene vragen


alt=""

Nieuwsbrief

Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Zodra het pakket is overgedragen aan bPost, ontvangt u een e-mail met alle leveringsgegevens. Vanaf dat moment kunt u uw levering online volgen door op de track & trace-code te klikken.

Volg uw bestelling hier.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?

Na betaling ontvangt u uw bestelling binnen 2-3 werkdagen.

Is het verzenden gratis?

Ja, bestellingen van € 49,00 of meer worden gratis geleverd! De verzendkosten worden automatisch berekend bij het betalingsproces. Voor bestellingen onder € 49,00 worden verzendkosten van € 3,95 in rekening gebracht.

Door welke bezorgdienst wordt mijn pakket geleverd?

We versturen uw bestelling met bPost. Zodra uw pakket is verzonden, ontvangt u van ons en bPost een e-mail met de track & trace-code.

Alle Fragen ansehen
Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?

U kunt gebruikmaken van verschillende betaalmethoden:
-PayPal
-Klarna
-Credit card
-Apple Pay
-Google Pay
-Bancontact
-KBC/CBC
-Belfius

Alle Fragen ansehen
Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Wij verwerken bestellingen zeer snel. Dit betekent dat wij na bevestiging van de bestelling meestal geen wijzigingen meer kunnen aanbrengen in de geselecteerde producten of het afleveradres. Neem zo snel mogelijk na het plaatsen van uw bestelling contact op met de klantenservice, dan zullen wij proberen u te helpen.

Hoe annuleer ik een bestelling?

Helaas zijn annuleringen meestal niet mogelijk, omdat ons magazijn erg snel werkt om ervoor te zorgen dat uw pakket onmiddellijk wordt verzonden en op weg naar u is. Als u uw bestelling wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk na het plaatsen van uw bestelling contact op met de klantenservice en wij zullen u proberen te helpen.

Is het mogelijk om mijn pakket bij een afhaalpunt te laten bezorgen?

Wij kunnen uw pakketten bij u thuis of bij een afhaalpunt bezorgen. Selecteer deze optie tijdens het afrekenen.

Mijn pakket is teruggestuurd naar de afzender. Waarom?

Als uw naam niet zichtbaar is op de brievenbus of als uw pakket door bPost is beschadigd, wordt het naar ons teruggestuurd.

Neem gerust contact op met onze klantenservice als u wilt dat uw bestelling opnieuw wordt verzonden.

Alle Fragen ansehen
Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?

Dien een retourverzoek in via ons retourportaal. Nadat we uw retourzending hebben ontvangen, betalen we u het aankoopbedrag terug.

Hoe werkt de 30 dagen geld-terug-garantie?

1. Dien uw verzoek om terugbetaling in via ons retourportaal.

2. Zodra uw verzoek om terugbetaling is beoordeeld en goedgekeurd, sturen wij u per e-mail een retourlabel van bPost..

3. Stuur uw product naar ons terug – we hebben specifiek de kartonnen verpakking en alle blisterverpakkingen nodig, ook als deze al leeg zijn.´.

4. Zodra we de geretourneerde artikelen volledig hebben ontvangen, zorgen we voor terugbetaling van de aankoopprijs. .

Houd er rekening mee dat de kosten voor de retourzending in mindering worden gebracht op het totale terug te betalen bedrag.

Welke voorwaarden gelden voor de 30 dagen geld-terug-garantie?

De geld-terug-garantie kan alleen binnen 30 dagen na aankoop worden gebruikt. Om aanspraak te maken op deze garantie moet het product naar ons worden teruggestuurd, inclusief alle blisterverpakkingen (ook als deze al leeg zijn). De geld-terug-garantie kan slechts één keer per product worden gebruikt. Als u een product meerdere keren heeft besteld, kan de geld-terug-garantie slechts voor één verpakking worden gebruikt.

Hoe maak ik gebruik van mijn recht om te annuleren?

1. U kunt een retourverzoek indienen via ons retourportaal.

2. Nadat uw retourverzoek is beoordeeld, sturen wij u per e-mail een retourlabel van bPost.

3. Stuur uw product naar ons terug.

4. Zodra wij de geretourneerde artikelen hebben ontvangen en beoordeeld, zorgen wij voor een terugbetaling van de aankoopprijs.

Houd er rekening mee dat de kosten voor de retourzending in mindering worden gebracht op het terug te betalen bedrag.

Moet ik de kosten van mijn retourzending zelf betalen?

De kosten voor een retourlabel bedragen € 3,95 per zending, ongeacht gewicht en afmetingen. Uw voorafbetaalde label wordt u per e-mail toegestuurd en de kosten van het label worden gewoon van het terug te betalen bedrag afgetrokken.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Alle betalingen die we van u hebben ontvangen, worden onmiddelijk en uiterlijk veertien dagen na ontvangst van het bericht over uw retourzending terugbetaald. Terugbetalingen worden uitsluitend via de oorspronkelijke betaalmethode uitgevoerd. Zodra de terugbetaling in gang is gezet, ontvangt u een bevestiging per e-mail.

Alle Fragen ansehen
Kan ik meerdere Kijimea-producten combineren en tegelijkertijd innemen??

Aangezien er geen bijwerkingen of wisselwerkingen tussen de producten bekend zijn, zijn er geen contra-indicaties voor het gelijktijdig gebruik van meerdere producten.

Wij mogen echter wettelijk geen uitdrukkelijke uitspraken doen over specifieke individuele gevallen of ziektes. Wij raden u daarom aan om in elk geval contact op te nemen met uw eigen arts.

Waar wordt Kijimea geproduceerd?

Onze producten worden in Duitsland vervaardigd. De probiotische bacteriën worden in Italië geproduceerd.

Alle Fragen ansehen
Hoe kan ik me uitschrijven voor de nieuwsbrief?

Aan het einde van elke nieuwsbrief staat een knop ‘hier afmelden’. U kunt uw abonnement op de nieuwsbrief op elk moment opzeggen. Neem gerust contact op met onze klantenservice als u uit onze mailinglijst wilt worden verwijderd.

Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?

1. Meld u aan voor onze nieuwsbrief.

2. U ontvangt een e-mail waarin u wordt gevraagd uw aanmelding te bevestigen.

3. Na bevestiging ontvangt u een e-mail met uw persoonlijke cadeaucode. Als u op ‘NU INWISSELEN’ klikt, wordt de code automatisch verrekend wanneer u een betaalbaar product aan uw winkelwagen toevoegt.

Alle Fragen ansehen